6. kesäkuuta 2017

JUHLITTIIN







Minä rakastan juhlia. Niin kuin silloin kun saan itse laittaa. Juhliin lähteminen taas on monesti vaikeaa, stressavaa, mitä päälle, jne.. Mutta kun puhutaan näistä pienistä kekkereistä, (ps.joita voi monesti ilman varsinaista syytäkin kehitellä) olen minä aina innoissani suunnittelemassa, laittamassa ja toteuttamisessa. Aina leipomisesta koristeluihin ja somisteisiin. Juhlan tuntua voi lisätä niin huomattavasti pienillä jutuilla koristelussa ja somisteissa. Ja mikäs sen parempaa, kuin nähdä juhlan päätähti onnellisena järjestetyistä kemuista. Se palkitsee. On aina vaivan väärti, eikä se minulle rehellisesti sanottuna mitenkään vaivalle tunnu. Se on luovaa luontityötä, siinä missä vaikka maalaminen tai sisustaminen minulle on.
Järjestimme reilu viikko sitten pienet syntymäpäiväjuhlat mieheni pojalle läheisten kesken. Ajattelin mennä ihan perinteisellä poikateemalla ja askartelin jopa ihan perinteiset pompomitkin kattoon roikkumaan. Minulta löytyi ihan sattumalta tosi herttasen värisiä silkkipapereita, joten se ei ollut kuin taitella menemään. Meni muuten kivan nopeasti yksi vajaan kolmen tunnin automatka noita pompomeja vänkärinä taitellessa.

Toin sinistä väriä myös mustikoilla eri tarjottavissa, sen lisäksi myös serveteissä ja kukissa. Ne pienet jutut on lopultakin aika isoja. Niin koristeissa, tarjoilussa, mutta ennen kaikkia itse päivässä ja järjestetyssä yhteisessä ajassa juhlien poikaa.  Aika ihana oli päivä, pienillä ja isoilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

HEI SIELLÄ! IHANA KUN KÄVIT, SUURKIITOKSET KOMMENTISTASI ♡